niedziela, 6 maja 2012

Ludzie pragną czeegoś o czym nie mają pojęcia.

Ave.
Dzisiejszy dzień w ogóle wypadł mi z głowy.  Nie mogłam się na niczym skupić , póki po raz setny nie zobaczyłam filmu ,,Wszystko co kocham" . Moim zdaniem to doskonały przykład na to , że polskie kino może być ciekawe, z równie dobrą fabułą na poziomie. I nie jest to zasługa , ze grał w Nim Jakub Gierszał , który jest tak przystojny , że seksapil owego aktora aż bił z telewizora.
 Właśnie.. Zastanawiałam sie dzisiaj czy lepiej Gierszałowi w blond czy w czarnych włosach. Otóż.. I tak jest fajny.Jest przystojny , lecz podsycanie przez media Jego osoby,sprawia , że niemalże każda dziewczyna marzy o romansie z takim chłopakiem jak On. Zwłaszcza gdy w grę wchodze film ,, Sala Samobójców"- temat rzeka. Nie powinnam się wypowiadać na owy temat , lecz zaryzykuję. Jeśli jednak zauważysz błąd w mojej wypowiedzi , powiedz mi o tym. SS.. ( nie licząc ,, chatroom'a" o którym mało kto pamięta , wie ) To własnie ten film dał początek tak na prawdę romansów przez internet. Z własnego doświadczenia wiem , że wiele dziewczyn kreuje się na Sylwie z filmu , bądz odbiegając trochę na Dominika. Tną się , szukają problemów i miłości która skończy się fiaskiem. Nasuwa mi się więc jedno pytanie.. Gdyby ktoś dopiął swego , znalał taką postac jak Sylwia czy Dominik , chciałby żeby ich znajomość tak się skończyła.? Zajdą swojego manipulatora i nie uwolnią się od Niego , dlatego że nie będą chcieli. Bo każdy myśli , że po drugiej stronie siedzi przystojny brunet z pociętymi rękami , któremu można pomóc. Albo.. blondwłosa koleżanka z wielkim biustem , która poszukuje pocieszyciela. Ludzie czasem pragną czegoś , o czym nie mają pojęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz